تا ۴۰٪ تخفیف دوره‌های حسابداری ویژه تابستان!

حسابداری حقوق و دستمزد

شعله دانش · 1402/07/02

اگه بخواین یک حسابدار حقوق و دستمزد خوب بشین اول از همه باید قوانین مهم حقوق و دستمزد رو یاد بگیرین و همچنین آیتم‌های اصلی حقوق و دستمزد رو بشناسین. تعداد زیادی قوانین و ماده برای حقوق و دستمزد وجود داره، اما یاد گرفتن همه اون‌ها برای کسی که می‌خواد سریع وارد بازار کار بشه و حقوق و دستمزد یک واحد اقتصادی رو محاسبه کنه خیلی زمان‌بر و وقت‌گیره.

ما توی این دروس سعی کردیم آیتم‌های اصلی، قوانین مهم، نحوه محاسبه آیتم‌های پیچیده و وظایف اصلی یک حسابدار حقوق و دستمزد رو در کمترین زمان ممکن آموزش بدیم و با کل روند محاسبه و ارسال لیست بیمه و مالیات حقوق آشناتون کنیم. طوری که با استفاده از این پکیج بتونید به عنوان یک حسابدار حقوق و دستمزد از پس سازمان تامین اجتماعی و کل کارای مربوط به حقوق و دستمزد که در هر کسب و کاری یکی از مهم‌ترین امور در واحد حسابداری هست، بر بیاین.

برای اینکه بخواین حسابدار حقوق و دستمزد در یک کسب و کار بشین باید یاد بگیرین که کدوم آیتم‌ها وجودشون در ارائه لیست به سازمان تامین اجتماعی و محاسبه حقوق و دستمزد الزامیه، کدوم موارد مشمول بیمه و مالیاته، فرمول محاسبه این موارد چطوریه، مقرراتی که باید رعایت بشه چیا هستش و خیلی نکات ریز دیگه که همشون در این پکیج وجود داره.

این دوره در هر نوع کسب و کاری براتون کاربرد داره و تمام موارد لازم رو به صورت تصویری و از مرحله صفر تا صد بهتون آموزش می‌ده. با استفاده از این دوره سوالات و سردرگمی شما در مورد نحوه اجرای عملیات محاسبه حقوق و دستمزد و ارسال بیمه به تامین اجتماعی و محاسبه و ارسال مالیات حقوق برطرف می‌شه. 

همه حسابدارها به خوبی این مساله رو درک می‌کنن که یادگیری عملیات مربوط به حقوق و دستمزد و تنظیم و ارسال لیست بیمه به سازمان تامین اجتماعی و رعایت ضوابط توی کار براشون یک امر الزامی و ضروریه، چون هر چقدر هم اطلاعات حسابداری داشته باشن، بدون یادگیری این موارد، باز اطلاعاتشون ناقصه و در استخدام‌ها شانس بسیار کمی دارند، چرا که این امر، برای صاحبان کسب و کار از مهم‌ترین موارد هستش و همینطور می‌تونه براشون نوعی دغدغه محسوب بشه.

تعداد خیلی زیادی پکیج‌ آموزش حقوق و دستمزد وجود داره که با شاخ و برگ دادن به موضوع آموزش و ارائه مطالبی که اصلا در بازار کار مورد نیاز نیست، وقت و زمان قابل توجهی از شما می‌گیره و علاوه بر اون دیگه انرژی‌ای برای فرد باقی نمی‌مونه که بخواد اصل موضوع رو درک کنه. بنابر‌این ما تصمیم گرفتیم در پکیج‌هامون صفر تا صد موضوع مربوطه رو بصورت فشرده و در یک تایمی که حتی مشغول‌ترین افراد بتونن این دوره رو خیلی سریع سپری کنن، ارائه بدیم. آموزش حسابداری حقوق و دستمزد مخصوص کساییه که می‌خوان، خیلی سریع به این توانایی برسن که بتونن کنار ارائه خدمات حسابداری‌شون، کارای مربوط به محاسبه حقوق و دستمزد و ارسال بیمه و مالیات حقوق یک کسب و کار هم انجام بدن یا مدیریتش کنن.

چند ساله که سازمان تامین اجتماعی، نحوه ثبت و ارسال لیست بیمه رو بصورت الکترونیکی تعیین کرده، بنابر‌این چاره‌ای جز یاد گرفتن این عملیات نیست.

مدرس این دوره کسیه که 15 سال سابقه کار در حوزه حسابداری داره و انواع کسب و کار‌هارو تجربه کرده و خودش توی دل کار بوده. تحصیلات مدرس کارشناسی ارشد رشته حسابداری هستش و همیشه در کارش درخشیده.

چیزایی که در این دوره یاد می‌گیرین:

  • آشنایی با قوانین مهم حقوق و دستمزد 
  • نحوه محاسبه و بکارگیری آیتم‌های حقوق در لیست حقوق و دستمزد
  • نحوه محاسبه پایه سنوات
  • نحوه محاسبه مالیات حقوق
  • نحوه تهیه و ارسال لیست بیمه به سازمان تامین اجتماعی
  • نحوه تهیه و ارسال لیست مالیات حقوق به سازمان مالیاتی

اطلاعات دوره

زمان تخمینی: 50 دقیقه

سطح دشواری: حرفه ای

برچسب‌ها:

مدرس دوره

شعله دانش
شعله دانش مدرس

مدرس دروس حسابداری پُرساگرام، خانم شعله دانش، تحصیلات آکادمی رو در رشته حسابداری و مقطع کارشناسی ارشد به اتمام رسونده و در مدیریت مالی کسب و کارهای متفاوت، نقش کلیدی و راهبردی داشته. ایشون مدیر و مشاور مالی با 20 سال سابقه مفید و موثر در حوزه حسابداری، پروژه‌های مالی بزرگی رو با موفقیت مدیریت کرده. همچنین با سال‌ها سابقه تدریس در حوزه حسابداری، نسبت به آماده سازی دانشجویان و علاقه‌مندان این رشته برای ورود به بازار کار فعالیت دارن. شیوه تدریس ایشون آمیخته‌ای از علم و تجارب بدست آورده، جهت اجرای عملیاتی شاخه‌های مختلف حسابداری هستش.

حسابداری حقوق و دستمزد

خرید پکیج
این دوره هیچ بخشی ندارد.

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. یک جاهایی از فیلم رو متوجه نشدم… مدرس خیلی تند یک سری از قسمتارو انجام داد… کلی هم سوال برام بوجود اومد…

    1. سلام و درود
      بله، کلاس‌های حضوری در آموزشگاه پرسا برگزار خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبانی در ارتباط باشید.
      موفق باشید

  2. سلام من کارمند مالی در یک شرکت پخش هستم همیشه میترسیدم از اینکه بخوام برای پرسنل لیست بیمه و حقوق و مالیات تهیه کنم چون میترسیدم اشتباه کنم. با این پکیج تونستم خودم صفر تا صد یک لیست بیمه رو انجام بدم اما چند تا سوال در مورد پرسنلی که شرایطشون خاص هست دارم. میتونم از پشتیبانی کمک بگیرم؟

  3. سلام.من دیروز یکی از درسهای این دوره رو خریدم الان میخام کل پکیج رو بخرم.امکان داره مبلغ اون درس که خریدم از قیمت پکیج کسر بشه؟

  4. با سلام ، با این پکیج تونستم توی محل کارم تمام کارهای مربوط به ارسال لیست بیمه و مالیات حقوق رو انجام بدم ، از قبل هم چیزی بلد نبودم . ممنون و خسته نباشید.

تعداد دانشجویان 609

اطلاعات دوره

محتویات: ویدیوها و جزوه‌های آموزشی

زمان تخمینی: 50 دقیقه

سطح دشواری: حرفه ای

برچسب‌ها:

logo-samandehi