تا ۴۰٪ تخفیف دوره‌های حسابداری ویژه تابستان!

نحوه دریافت گواهی امضای الکترونیک

شعله دانش · 1402/07/02

گواهی امضای الکترونیک چیه؟

«گواهی امضای الکترونیکی» سند دیجیتال، غیر قابل جعل و تعیین‌کننده هویت هر فرده که به صورت دو کلید عمومی و خصوصی با فرمت تکست (Text) در اختیار شخص قرار می‌گیره که هر کلید شامل چندین کاراکتر از حروف و اعداده که به صورت انحصاری تولید میشه و حکم امضا رو پای اسناد الکترونیک داره.

سامانه مودیان، جزو سامانه‌های هست که برای عضویت در اون باید بسیاری از پیش نیاز‌ها رو رعایت و آماده کرد. اخذ گواهی امضای الکترونیکی، یکی از مهم‌ترین مراحل برای ثبت‌نام در سامانه مودیانه.

و اما چیزایی که تو این درس یاد می‌گیرین

با تهیه دوره «نحوه دریافت گواهی امضای الکترونیک» می‌تونین مراحل انجام عملیات برای دریافت این گواهی رو قدم به قدم در آموزش ببینین و گواهی امضا جهت استفاده در سامانه مودیان رو دریافت کنین.

اطلاعات دوره

زمان تخمینی: 6 دقیقه

سطح دشواری: متوسط

برچسب‌ها:

مدرس دوره

شعله دانش
شعله دانش مدرس

مدرس دروس حسابداری پُرساگرام، خانم شعله دانش، تحصیلات آکادمی رو در رشته حسابداری و مقطع کارشناسی ارشد به اتمام رسونده و در مدیریت مالی کسب و کارهای متفاوت، نقش کلیدی و راهبردی داشته. ایشون مدیر و مشاور مالی با 20 سال سابقه مفید و موثر در حوزه حسابداری، پروژه‌های مالی بزرگی رو با موفقیت مدیریت کرده. همچنین با سال‌ها سابقه تدریس در حوزه حسابداری، نسبت به آماده سازی دانشجویان و علاقه‌مندان این رشته برای ورود به بازار کار فعالیت دارن. شیوه تدریس ایشون آمیخته‌ای از علم و تجارب بدست آورده، جهت اجرای عملیاتی شاخه‌های مختلف حسابداری هستش.

نحوه دریافت گواهی امضای الکترونیک

رایگان به افرادی که درس استفاده از سامانه مودیان رو خریداری کنن

خرید دوره

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعداد دانشجویان 623

اطلاعات دوره

محتویات: ویدیوها و جزوه‌های آموزشی

زمان تخمینی: 6 دقیقه

سطح دشواری: متوسط

برچسب‌ها:

logo-samandehi